پارامترها

بهترین آنتی ویروس های 2018

بهترین آنتی ویروس 2018

بهترین آنتی ویروس

بیت دفندر پلاس (Bitdefender Antivirus plus)

بیت دفندر یک آنتی ویروس ویندوز است که بدافزار ها را از سایر برنامه های کامپیوتر جدا می‌کند. بدون اینکه بیش از اندازه از منابع کامپیوتر شما استفاده کند. این ابزار شامل ابزارهای اضافی امنیتی مانند فریز فایل و مدیریت رمز عبور می باشد.

 

بهترین آنتی ویروس رایگان

آنتی ویروس AVG

AVG یک آنتی ویروس مناسب رایگان است که ابزارهای امنیتی بیشتری نسبت به سایر آنتی ویروس های رایگان دارد این انتی ویروس شامل مدیریت رمز عبور و اسکن آسیب پذیری سیستم می باشد.

 

بهترین آنتی ویروس برای بازی

آنتی ویروس اویرا پرو (Avira Antivirus Pro)

حالت بازی Avira به طور خودکار در زمان آغاز بازی های آنلاین فعال می شود. URL بازی به لیست سفید Avira اضافه شده است که این امر باعث افزایش سرعت در بازی های آنلاین می‌شود.

 

 

نام آنتی ویروسرتبه بندی کلینتایج آزمایشاسکن و شناساییحریم خصوصی و حفاظتویژگی برجسته
بیت دفندر پلاس10101010حذف امن
آنتی ویروس نورتن9.99.81010100% گارانتی
آنتی ویروس کسپراسکای9.8109.59.8بانکداری ایمن

 

نام آنتی ویروسشناسایی و حذف ویروساز دست دادن منابع کامپیوترفعال در حالت بازیمحافظت در مقابل باج افزارهاضد فیشینگ
بیت دفندر پلاس100%97%دستیبلهبله
آنتی ویروس نورتن100%97%دستیبلهبله
آنتی ویروس کسپراسکای100%93%دستیبلهبله

 

نام آنتی ویروساسکن خودکار USBاسکن خودکار ایمیلپاک کردن CD و USBشناسایی نرم افزار آسیب پذیربانکداری ایمنمدیریت کلمه عبور
بیت دفندر پلاسبلهبلهبلهبلهبلهبله
آنتی ویروس نورتنبلهبلهبلهبلهبلهبله
آنتی ویروس کسپراسکایبلهبلهبلهخیربلهپولی

آنتی ویروس بیت دفندر پلاس 2018

آنتی ویروس بیت دفندر پلاس 2018 یکی از بهترین محافظین کامپیوتر شما در مقابل انواع بدافزار ها و همچنین باج گیرهای مخرب است.
آزمایش ها و بررسی های افراد مختلف نشان میدهد که این آنتی ویروس همواره تهدیدها را بلاک می کند و امتیاز بالایی برای محافظت در برابر ویروس ها دارد. البته گاهی بر اثر اشتباه برخی از فایل های سالم را به عنوان تهدید شناسایی می‌کند. فایل قبل از حذف شدن به مدت دو هفته باقی می ماند و کاربر می تواند در صورتی که فایل سالمی باشد ان را بازیابی کند. زمانی که بیت دفندر در حال اجرا است کمی سرعت کامپیوتر را پایین می آورد. هر چند زمانی که کاربر نیاز به منابع کامپیوتر بیشتر برای بازی های انلاین یا تماشا فایل ویدئویی دارد می تواند آن را در حالت خاموش قرار دهد. این ویژگی را باید به صورت دستی فعال کرد. اسکن آسیب پذیری، برنامه های کامپیوتر و نرم افزار ها را بررسی می‌کند تا از بروز بودن برنامه ها اطمینان حاصل کند و در صورتی که برنامه ها بروز نباشند یک لینک امن برای دانلود آخرین نسخه برنامه فراهم می‌سازد. این عملکرد باعث حفاظت اطلاعات شخصی مانند کلمه کاربری و رمز ورود در محیط اینترنت می‌شود. این ویژگی کاربرد زیادی برای حفاظت هویت کاربر در مقایل هکرها و سارقان اطلاعات شخصی دارد.

معایب آنتی ویروس بین دفندر پلاس:

برای ویژگی کنترل والدین باید هزینه پرداخت کرد.

این برنامه به آسانی نصب نمی‌شود.

بعضی اوقات برنامه‌های سالم و قانونی را بدافزار تشخیص می‌دهد.

 

محاسن آنتی ویروس بیت دفندر پلاس:

شناسایی امن تهدید

بالاترین امتیاز شناسایی ویروس

بانکداری ایمن

 

بهترین آنتی ویروس برای بازی

آنتی ویروس اویرا پرو

برای علاقه مندان به بازی های آنلاین که دسترسی به سایت های دارند که بدافزارهای زیادی در آن نفوذ می‌کنند، اویرا یکی از بهترین انتخاب هاست. این آنتی ویروس در مقایل ویروس ها و سایر تهدیدها بسیار موثر است.

حالت بازی آن به طور خودکار برنامه اسکن و هشدارهای آن را متوقف می‌کند تا مانع بازی کاربر در زمان های حساس نشود. این حالت بازی اویرا بسیار ویژه است و به صورت اتوماتیک فعال میشود. همچنین اویرا آدرس اینترنتی سایت بازی را اضافه می‌کند تا کاربر به آن دسترسی داشته باشد که این قابلیت باعث می‌شود که وقتی کاربر شروع به بازی کرد، آنتی ویروس به صورت خودکار در حالت بازی قرار گیرد. زمانی که کاربر بازی می‌کند اویرا اسکن و حفاظت های منظم خود را انجام خواهد داد. اویرا مدیریت پسورد دارد که باعث حفاظت هویت کاربر در زمان ورود به بانک و حساب بانکی می‌شود. اویرا همچنین شامل کنترل والدین است که اجازه به مسدود کردن محتویات و سایتهای خطرناک و ناامن میدهد.

معایب آنتی ویروس اویرا پرو:

بدون بانکداری ایمن

محاسن آنتی ویروس اویرا پرو:

حالت خودکار بازی

امتیاز متوسط به بالا محافظت

شامل کنترل والدین

 

بهترین آنتی ویروس رایگان

AVG

برنامه های حفاظتی اینترنتی AVG کامپبوتر را از یدافزار ها و باج افزار ها به طور قابل چشمگیری حفاظت می‌کنند. این آنتی ویروس رایگان ابزارهای اضافی برنامه های پولی را ندارد اما برنامه بسیاری خوب و اساسی برای کاربرانی است که از لحاظ مالی قادر به هزینه کردن نیستند.

آنتی ویروس AVG علاوه بر اسکن ویروسها، به شناسایی برنامه های بروزنشده می پردازد و نیز مدیریت پسورد انجام میدهد تا نام و کلمه عبورکاربر را در هنگام ورود به حساب بانک و شبکه اجتماعی محافظت کند.

این آنتی ویروس شامل حالت بازی است که زمانی که کاربر مشغول بازی یا مشاهده ویدئو است، اسکن و حالت Pop-up را به صورت خودکار متوقف می‌کند. فعال بودن در حالت سکون یکی از ویژگی های مهم AVG است. بدین معنا که اگربرنامه آنتی ویروس دیگری فعال باشد نیاز به حذف و غیرفعال کردن سایر نرم افزارهای امنیتی نیست و این برنامه به عنوان برنامه اصلی عمل نمی‌کند. AVG در پس زمینه کار می‌کند تا لغزشها را در برنامه های اصلی شناسایی کند. این برنامه فضای نسبتا معمولی از کامپیوتر را اشغال می‌کند و کاربر در زمان بازی انلاین و یا دانلود فایل ها گاهی با کاهش سرعت روبرو می شود.

معایب آنتی ویروس AVG:

بسیاری از ویژگی‌های نسخه‌های پولی را ندارد.

شامل چندین برنامه تبلیغاتی است.

پایین آمدن سرعت کامپیوتر

محاسن آنتی ویروس AVG:

سیستم محافظت از ویروس بدون هزینه

نرم افزار اسکن آسیب پذیری

شامل مدیریت پسورد

 

 

منبع: http://www.toptenreviews.com/software/security/best-antivirus-software/

پیمایش به بالا